Google logo - SEO (Search Engine Optimalization)

Weboldalunkra látogatót több irányból is tudunk szerezni, mégis talán az egyik legértékesebb, ha a látogató keres minket és úgy talál az oldalunkra. Ilyen szempontból tökéletes megoldás az egyes keresőkben jó helyen való szereplés!
Mivel a Google Forráskódja nem publikus, ezért csak sejteni lehet, hogy mi alapján rendezi a weboldalakat, biztos helyezést nem lehet ígérni (hallani lehet olyanokról, hogy Google-lel szerződést kötöttek egyes cégek. Ezt maga a Google cáfolja meg - forrás: Google Adwords)
A Google -megfigyeléseink szerint- az alábbi szempontok szerint rendezi az oldalakat:

relevancia + látogatottság + elhelyezés + PageRank = helyezés

Relevancia: Google számára is fontos, hogy az internetező megtalálja, amit krees és lehetőleg minél hamarabb, ezért a minél relevánsabb oldalakat helyezi előre. mi közel 120 olyan szempontot ismerünk, ami alapján eldönti, hogy az oldal tartalma mennyire releváns...
Látogatottság: a rendezés eldöntésekor az is fontos, hogy mennyire látogatott az oldal. Partnereink oldalán elhelyezzük a Google script-jét, így a Google-nek pontos képe van a látogatottságról és e maitt nem fogja hátrébb sorolni az oldalainkat.
Elhelyezés: Fontos, hogy milyen szerveren (IP címen) van elhelyezve az oldal. Ha az IP címről sok spam árad, akkor a Google hátrébb sorolja a szerveren levő oldalakat. Szervereinket a Google rendseresen ellenőrzi és IP címünket jóváhagyta.
PageRank: ez a linkelési stratégia értéke. Számítási módját ismerjük:

Google PageRank számítás

Vannak olyan módszerek, amiket a Google szankcionál. Amíg nem veszi észre addig néhány hónapra előre kerülhet az oldal, de utánna nem fogja rangsorolni, vagy büntető pontokkal fogja ellátni. Mi nem használunk olyan trükköket, amiből apartnereinknek a későbbiekben kára származhat.

Sand-box: új weboldalak indításakor a Google 3-8 hónapra megfigyeli az oldalt (sand-box-ba helyezi) és nem jeleníti meg találatai között. Ebben az időben azt viszgálják, hogy ha ninc saz oldal rangsorolva, akkor is fejleszti-e az oldal tulajdonosa, vagyis, hogy mekkora a tulajdonos kitartása (ezzel is azt védik ki, hogy nagy váltakozás legyen a találatok között)

Ahoz, hogy valóban eredméyeket lehessen elérni a mi munkánk mellett elengedhetettlen, hogy a partnerünk kövesse útmutatásunkat:
1.) az oldalát a megfelelő helyeken hirdesse meg (hogy a látogatottsági és a pageRank faktor emelkedjen)
2.) frissítse folyamatosan az oldal tartalmát, hogy mindig megújuló tartalommal szolgáljon a weboldala



Kérem, keressenek fel Google optimalizáció kapcsán!

az Ön neve:
e-mail címe:
telefonszáma: