Nincs megelégedve a weboldala látogatottságával?


Első lépésként felmérjük a weboldal látogatottságát és szerkezetét, hogy meglássuk az oldal előnyeit, amire építeni lehet. A Google eszközei segítségünkre vannak (kulcsszó elemző modul, valamint statisztika), ezen kívül szerveroldali statisztikát is figyelünk, hogy még pontosabb képet alkossunk az oldal erősségeiről és gyengeségeiről.


Több lépésben próbáljuk a látogatottságot növelni:

1.) látogatottság generálás
Ezen belül is igen sokrétű megoldásokkal találkozhatunk. Próbálunk minél inkább releváns látogatókat az oldalra irányítani
a) banner kampány - iylenkor más oldalakon bérlünk hirdetési felületet és a reklámainkat más oldalakon láthatják az oda látogató, ami átkattintással az oldalunkon látogatást generál
b) kulcsszó alapú hirdetés - ilyenkor meghatározzuk, hogy szöveges hirdetésünk milyen szó esetén jelenjen meg (pl. ha a keresőbe beírják az általunk meghatározott szót, vagy a weboldalon a szövegben megjelenik)
c) SEM (Search Engine Marketing) - lehetőség van az egyes keresőprogramokban (pl. Google) fizetett hivatkozások elhelyezésére, még akkor is, ha az oldalunk nem szerepel a találatok között. Ez főleg arra az időszakra lehet hasznos, amíg nem sikerül elérni a megfeleleő helyezést a találatok között
d) SEO (Search Engine Optimalization) - iylenkor a weboldalt úgy készítjük el, hogy megadott kulcsszavakra az első találati oldalon szerepeljen partnerünk weboldala, hogy a keresőből releváns látogatók érkezzenek websitejára
e) guerilla marketing - olyan úton próbáljuk meg a ránk bízott feladatot megoldani, ami nem mindennapos, amire az emberek akaratlanul is felfigyelnek
f) viral marketing - további eszközök is rendelkezésre állnak, amiket az internet biztosít számunkra (pl. link- és bannercsere) ennél főként egyedi megállapodást szoktunk javasolni

2. Látogatottság elemzés (Follow up)
Folyamatosan szemmel tartjuk, hogy a weboldalon hogy alakult a látogatottság, kielemezzük a látogatók mozgását a weboldalon és ez alapján egyeztetünk partnereinkkel a reklámkampány folytatásával kapcsolatosan. Az elemzéshez a Google programjait használjuk.

3. Látogatottság megőrzés
Nagyon fontos, hogy ne csak új látogatókat szerezzünk, mert akkor nem növekszik a látogatottság, hanem stagnálni fog. Ezért oda kell figyelni arra, hogy ismételt látogatásra (és vásárlásra) ösztönözzük azokat, akik már korábban jártak weboldalunkon. Ezt főleg folyamatosan frissülő tartalommal és hirlevelekkel lehet elérni.




Kérem, keressenek fel a weboldalam meghirdetésével kapcsolatosan!

az Ön neve:
e-mail címe:
telefonszáma: