Az e-consulting tevékenysége akkor tökéletes, ha parterünk igazából észre sem veszi jelenlétünket, mert minden gördülékenyen megy. 
A legtöbb megrendelésünk abból származik, hogy meglevő rendszereket auditálink, ügyéligényeket felmérve (a kitűzött cél előségítése érdekében) javaslatot teszünk optimalizálásukra, illetve igény szerint meg is valósítjuk ezeket.

Tanácsadói evékenységünket 4 csoportra lehet bontani:
  1. klasszikus tanácsadói szerepkör, amikor egy ötlet megfogalmazódásakor meglevő szakmai tapasztalataink segítségével segítünk kidolgozni egy dokumentációt (legyen az üzleti terv vagy funkcionális specifikáció) és ezt követően a projectet figyelemmel kísérjük, hogy megfelelően valósuljon meg az ügyfelünk elképzelése
  2. a megvalósítási szakaban folyamatos kontrollt gyakorlunk, hogy technikailag megfelelő és optimalis rendszer jöjjön létre
  3. a rendszer elkészülését követően vállaljuk ennek karbantartását és segítünk abban, hogy a kitűzött célhoz közelebb juttassuk ügyfelünket
  4. kommunikációs tevékenységünk folyományaként a rendszerekhez teljes körű supportot nyújtunk, beleértve akár kifele irányuló, 3. fél számára működtetett call centert vagy más kommunikációs pontokat

Tevékenységünket egy mondatban úgy tudnám összefoglalni, hogy "segítünk választ találni kérdésére".


Ez után csak egy kérdésem maradt: Miben segíthetünk?